۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

چند وقت پیش یه مطلبی نوشتم و از مسلمانان پرسیدم



چند وقت پیش یه مطلبی نوشتم و از مسلمانان پرسیدم که


من یک سوال از دوستان مسلمان دارم

لطفا با اندیشه و بدون فحاشی باسخ بدید* لطفا**

مسلمانان معتقدند که اگر کسی‌ بدون خواندن خطبه عقد یعنی‌ همان

زَوَّجْتُ مُوَكِّلَتي مُوَكِّلَكَ عَلَى الصَّداقِ ... و برو تا آخر.......

ازواج کند و با همسر خود نزدیکی‌ کند این کار زنا به حساب میاید و .......

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=410353649072273&set=pb.270848996356073.-2207520000.1369669812.&type=3&theater

بعضی‌‌ها گفتن که آن زمان که هنوز اسلام نیومده بود به رسم خودشون ازواج میکردن

منم میگیم باشه توی مسلمان راست میگی‌

ولی‌ باز دو تا سوال دارم لطفا ** لطفا* بدون فحاشی جواب بدید* باز هم لطفا*

اگه خدا دانای مطلق هست یعنی‌ تا قبل از حضرت محمد نمیدونسته که این کلمات عربی‌ را مردم باید بخونن تا ازواجشون و هم خوابی‌ شون زنا محسوب نشه!؟

دوم اینکه: قرآن در این آیه نوشته شده

سوره البقرة
و ابراهيم و يعقوب پسران خود را به همان [آيين] سفارش كردند [و هر دو در وصيتشان چنين گفتند] اى پسران من خداوند براى شما اين دين را برگزيد پس البته نبايد جز مسلمان بميريد (۱۳۲)

وَوَصَّى بِهَا إِبْرَاهِيمُ بَنِيهِ وَيَعْقُوبُ يَا بَنِيَّ إِنَّ اللّهَ اصْطَفَى لَكُمُ الدِّينَ فَلاَ تَمُوتُنَّ إَلاَّ وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ ﴿۱۳۲﴾

در جاي ديگر ابراهيم شخصا اسلام مي اورد و الله به ما خبر مي دهد دين ابراهيم اسلام بود!
البته قران در ايات ديگر اولين مسلمان بودن محمد را رد مي كند و اين باعث ايجاد تناقض در قران مي شود.
اولين كسي كه تسليم الله (مسلمان) شد محمد نبود،ابراهيم بود



پس طبق این آیه حضرت محمد آورنده اسلام نیست و طبق این آیه و به گفته تمام مسلمانان جهان و مراجع تقلید حضرت محمد یک حرم زاده به حساب میاد



باور کنید این حرف من نیست حرف خودتون و کتاب دینی خودتان است

۱۰ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. اولا: حرام زاده تو و پدر و مادرت هستی
    ثانیا: میدونم در طلب حق نیستی که جوابت رو بدهم.
    ثالثا: فقط به این دلیل جواب این شبهه ی مسخره ات را میدهم که بدانی این مزخرفات انسانهای خبیثی مثل تو، به اسلام بزرگ، اندک ضربه ای نمی زند.
    پاسخ:
    چون تو از احکام دینی، اطلاع نداری، اینگونه شبهات مسخره را مطرح میکنی. اولا ما در اسلام عزیز داریم که هر دختر و پسری که بخواهند باهم ازدواج کنند، فقط کافیست که پس از تعیین مهر و مدت ازدواج، مرد به وکالت از طرف زن بگوید : « انکحت موکلتی (بعد از آن نام زن ذکر شود ) نفسی علی المهر المعلوم » سپس از طرف خودش بگوید : « قبلت النکاح لنفسی» و اینکه گفتی "زَوَّجْتُ مُوَكِّلَتي مُوَكِّلَكَ عَلَى الصَّداقِ ... و برو تا آخر" لازم نیست و ثانیا در عقد ازدواج، عربی خواندن به فتوای آیت الله بهجت(ره) شرط نیست ؛ بلکه میتوانند به هر زبانی که خواستند بخوانند . اما احتیاط مستحب ( بهتر) آن است که به عربی بخوانند... پس این هم دو دلیل برای رد مزخرفات جنابعالی.
    ثالثا اگر فقط یک ذره مطالعه داشته باشی، میفهمی که ماهيت ازدواج يک قرارداد و پيمان با شرايطي ويژه‌است و ربطی به خطبه عربی آن ندارد و شرط لازم آن است که دختر و پسری رضایت داشته باشند که با هم ازدواج کند و حتما مهریه نیز باید تعیین شود و اگر دو نفر برای ازدواج رضلیت داشتند و مهریه نیز تعیین شد، هرگز رابطه آنها، زنا محسوب نمیشود... این شبهات مسخره ات را بگذار در لای دفتر نقاشی ات.
    مثلا در دين يهود نيز ازدواج داراي قوانين و مقررات خاصي است كه از جمله ی آن:
    1 . تعيين مهر 2- انجام مراسم در معبد.
    و در بقیه ادیان نیز به همین ترتیب...

    دیگر این شبهات قدیمی شده است بچه.... این شبهه از آن شبهه قدیمی کپی شده است که آدم و حوا (ع) خطبه عربی نخوانده اند ولذا باهمدیگر نعوذبالله زنا کرده اند....

    شبهه دوم که توی حرام زاده ی بی پدر مطرح کردی این بود که گفتی: حضرت رسول(ص) اولین مسلمان نبوده...
    اولا اسلام یعنی تسلیم شدن در برابرخداوند. بنابریان همه ی پیامبران(ع) اسلام داشته اند و تسلیم فرمان بوده اند ولی دین اسلام با این خصوصیات و با این شرایط از زمان مبعوث شدن رسول اکرم(ص) آغاز شده است و پیغمبر(ص) خود، اولین مسلمان است. ثانیا در هیچ جای قرآن اشاره نشده که دین حضرت ابراهیم(ع) اسلام بوده بلکه گفته شده است که دین حضرت ابراهیم(ع)، دین حنیف بوده است.
    پس همین طور مزخرفات سر هم نکن و فکر نکن که کسی هم متوجه چرت و پرت های تو نیست.

    و در پایان لعنت خداوند بر تو و دست و زبانت و بر پدر و مادر نداشته ات...

    پاسخحذف
  3. به نظر من کلی ادم تو دنیا وجود دارند که کلی سوال در مورد اسلام و اینکه چرا کاملترین دینه دارند.منم کلی سوال داشتم که به جای اینکه جواب منطقی بهم بدن پیچوندنم.وقتی خودت جواب سوالو نمیدونی چرا فحش میدی؟فحش دادن و عصبانیت هم جزئی از اسلامه؟همینطوری همرو فراری دادین دیگه.اگه هر کس خودش هر دینی رو باور داشته باشه از چیزی مثل تو نمیترسه.من ضربه خوردم.بدجوریم ضربه خوردم.از ادمایی مثل تو بدم میاد افراطی ترسو.نترس تو جهنم نمیری چون هستی.من اصلا به دین فکر نمیکنم.خودم کاملترینم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این فرد از قصد این عبارت زشتو میاره که احساسات مسلمانهارو جریحه دار کنه بعد مسلمونا بیان بد بگن بهش بعد بیاد بگه ببینین مسلمونا چقدر بی ادبن بعدشم چهارتا آدم بی فکر مثله شما قبول کنن وگرنه خودش خر که نیست چون ی بار دیگه هم این شبهه رو مطرح کرد و پاسخشم گرفت و خودشم میدونه داره چرت میگه ولی برای گرفتن مغز شما هم که شده دوباره میگه ما هرچی میکشیم از دست آدمای بی فکر و سطحی نگری مثل شمائ

      حذف
  4. بس من با هرکی خواستم بخوابم فقط قبلش رضایتش رو بگیرم و مبلغ تن فروشیش رو مشخص کنم مشکل حله!!!
    فقط یه سوال برا این راه حل ات باقی می مونه بچه ای که میاد چرا بهش حرمزاده میگن ...!!!

    پاسخحذف
  5. باز حرفهای ابتدایی و از جنس بی سوادی....

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  7. با سلام به شمایی که افراط گرایی و فقط داری مغز یه عده ادما رو شست شو میدی که اسلام بده تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که شما از راه فلسفی داری به جواب میرسی اما اینو بدون یه سری چیزا قابل دیدن نیست من شعوری در تو نمیبینم پس نمیتونم بهت بگم بی شعوری شعور داری فقط همه چی قابل دیدن نیست.من کار ندارم چه دینی رو قبول داری ولی اگه خدا رو قبول داری به حرفش گوش کن حرفش هم همینه مه مسلمون باش اینم بگم که این اسلامی که داری تو کشورهای مسلمون مشاهده میکنی اسلام نیست. رک بگم بهت اگه غذا داشتی همسایه ات غدا نداشت بدون مسلمون نیستی ولی همچین قانونی رو کجای کشورهای اسلامی اجرا میکنن؟ پس مشکل از اسلام نیست از آدماست فقط بهت بگم اونایی که این چیزا رو بهت یاد دادن بگی بدون هیچ مدرک ندارن واسه اثبات حرفشون اگه دقت کنی چند وقت پیش دولت انگلستان به یک روحانی مسلمان مقیم انگلستان پول هنگفتی داد و ازش خواست اسلامو خراب کنه اونم به مردم ساده لوح ایرانی مقیم گفت میخوایم برین بهشت بیان تو عاشورا با قمه بزنید خودتون رو پس بدون خدا هیچگاه نه دروغ گفته نه میگه پس به مردم نه ولی به کلام خدا اعتماد کن ضرری نمیکنی!!!!

    پاسخحذف
  8. نویسنده و حامیان و موافقین این وبلاگ نجاستهایی هستند که باید سگ کش بشند. حروم زاده به انواع مختلف به خدای متعال و پیامبر اکرم و همه مقدسات دین ما توهین میکنه اونوقت خودش رو روشنفکر و خردگرا میدونه و خواهش داره بهش توهین نکنیم.هر عقل سلیمی به راحتی میفهمه که اهداف این فرقه حروم زاده، روشنگری و رفع ابهامات نیست بلکه از قصد و با اهداف مشخصی این وبلاگ ها رو راه میندازن. کسی که دنبال حقیقت باشه راه براش زیاده اما به خاطر لجاجت و دشمنیشون با خدا و تکذیب پرودگار و پیامبر و قرآن و قیامت بر درک و فهم اینها مهر خرده تا متوجه حقایق نباشند. دفاع از توهین به عقاید و اعتقادات، افراط گری نیست بلکه واجب عقلیست. این سگ ها هربار غیرت مسلمونها رو محک میزنن تاببینند مسلمون ها نسبت به مقدساتشون چه اندازه تعصب دارن. کسی سوالاتش رو با توهین و فحاشی نمیپرسه.

    پاسخحذف
  9. داداش راست میگی مسلمان آدم نیست یک عقده ایه که اجازه هر کاری رو به خودش مید. به فرض بهترین باشه و فقط اون باشه که لایق بهشت باشه چرا ایرانی ها باید اونو میپذیرفتن اون هم چجوری؟ به زور؟ من یک مسلمانم و میگم شیطان پرستی به این دین شرف داره. دینی که بهترین آفریده یعنی سگ رو نجس میدونه خودش و پیروانش نجسن. کثیف ترین آدما مسلمانن مخصوصا شیعه.

    پاسخحذف