۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۱, شنبه

توبه



توبه

یه چند وقتی‌ هست که یه بابایی همش داره تو وبلاگ به من پیام میده میگه به خاطر مشکلاتی که برات پیش اومده الکی‌ از خدا و قرآن اشکال نگیر

و میگه که می‌دونم قلبن اسلام را دوست داری پس تا دیر نشده توبه کن و به راه راست برگرد و دست از این کارهات بکش

من بعد از ۳ باری که این پیام را برام ارسال کرده بود بهش جواب دادم و گفتم اوکی توبه می‌کنم!!!

اون جواب داد و با خوشحالی برام نوشت که آفرین دیدی خدا چقدر دوست داره و به راه راست داره هدایتت می‌کنه و گفت که اسلام نه دین ظلم هست و نه دین سختی

فقط میگه امر به معروف و نهی از منکر کنید مردم آزاری نکنید و دستورات قرآن را انجام بدید فقط همین

بعد دوباره من پیام دادم و گفتم که اگه بخوام با دستورات قرآن زندگی‌ کنم که دستی‌ دستی‌ خودمو بی‌چاره کردم

گفتم اگه بخوام امر به معروف و نهی از منکر کنم و به طور مثال

سوره الأنفال


هنگامى كه پروردگارت به فرشتگان وحى مى كرد كه من با شما هستم پس كسانى را كه ايمان آورده اند ثابت قدم بداريد به زودى در دل كافران وحشت خواهم افكند پس فراز گردنها را بزنيد و همه سرانگشتانشان را قلم كنيد( ۱۲ )


میگه بکشید اگه منی که تو اروپا زندگی‌ می‌کنم و اینجا که پر از کفار است ( مسلمانان از دین برگشته ) اگه بخوام دستورات قرآن را اجرا کنم که میشم یه تروریست

و تا این لحظه من جوابی‌ دریافت نکردم!!

حالا می‌خوام ببینم اینجا مسلمانی هست که بتونه کمکم کنه که توبه کنم آیا؟؟



اگه هم تا حالا این ایه را ندیدید حالا ببینید و خودتون برید بخونید و در مورد دینتون بیاندیشید

۱ نظر:

  1. منم یه سوال دارم ازت
    میری سره امتحان هیچی بلد نیستی جواب بدی صفر صفری از بین بیست سوال یه سوال بلدی ایا اون یک سوال که بلدی جواب میدی یا نه؟
    خب معلومه جواب میدی
    خب توبه دقیقن مثله امتحانه تا جایی که میتونی تلاش کن و بس
    چون خدا توابین است
    در ضمن در اروپا اونا هم به خدا اعتقاد دارن پس اونا کافر نیستن منظور کشتن به داعشی ها است
    ایا کشتن داعشی یک تروریستم است در حالیکه هزاران نفر از ما کشتن؟

    پاسخحذف