۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

عایشه و محمد...!؟






عایشه و محمد...!؟
عایشه معشوقه و محبوبه ی محمد تنها زن باکره محمد و حمیرای محمد در زمان ازدواج در چه سنی بوده است؟

از عایشه نقل شده است:
وقتی پیامبر با من ازدواج کرد، مادرم نزد من آمد و مرا وادار کرد که به خانه پیامبر وارد شوم، و هیچ چیز موجب تحیر من نشد، مگر آمدن پیامبر به نزد من قبل از ظهر.
صحیح بخاری 7.62.90

منقول است از عایشه مادر مومنان:
پیامبر اسلام وقتی با من ازدواج کرد که من شش یا هفت ساله بودم. وقتی ما به مدینه آمدیم، چند زن آمدند، ام رومان وقتی من در حال تاب بازی بودم پیش من آمد، مرا بردند، آماده و آرایشم کردند، بعد مرا نزد پیامبر خدا بردند، و او وقتی من 9 ساله بودم با من جماع کرد. او مرا جلوی در نگه داشت و من از خنده در حال ترکیدن بودم.
عایشه همچنین با عروسکهایش بازی میکرده است.
سنن ابو داوود 31.4915 و 31.4916 , 31.4917


منقول است از عایشه:
من در حضور پیامبر با عروسکهایم بازی میکردم و دختر بچه های دیگر که دوستان من بودند نیز با من همبازی میشدند. وقتی پیامبر خدا به مکان بازی من وارد میشد آنها (دوستان عایشه) پنهان میشدند، اما پیامبر آنها را صدا میکرد تا بیایند و با من بازی کنند. (بازی با عروسک و تصاویر ممنوع است، اما برای عایشه مجاز بود زیرا در آن زمان وی هنوز دختر کوچکی بود، و هنوز به سن تکلیف نرسیده بود
(فاتح البری ج.13 ص.143)
صحیح بخاری 8.73.151


عایشه روایت کرده است که وقتی پیامبر با او ازدواج کرده وی 7 سال داشته، و وقتی به خانه پیامبر وارد شده است 9 سال داشته است، و عروسکهایش همراه وی بوده اند، و وقتی پیامبر اسلام فوت شد، وی 18 سال سن داشته است.
صحیح مسلم 8.3311

"روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"

۴ نظر:

  1. هان مسلمانهای عقب مانده در این مورد کاملا خفه شده اند؟ حتما خواهند گفت عربها هیکلشون بزرگه - زن توی اسلام یعنی یک سوراخ واسه کردن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای ناشناش جاهل
      برو تاریخ رو بخوون در زمان بنی عباس از حفظ کردن و نوشتن حدیث ممنوع بوده است
      و کسانی مثله ابو قریه یا صعب اخبار و ....
      به نفع حاکمان حکومت حدیث میگفتن و در عوض پاداش میگرفتن از کجا معلوم این حدیث از حدیث های منحرف شده نیست در حال حاضر الان چن حدیث از پیامبران بزرگوار داریم به دلیل متابعت داشتن با قران است (در ضمن در زبان عربی حدیث به معنای سخن است)
      حالا منم مثله ساسان میگم "روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"
      چن حدیث داریم از اخر زمونی داریم که من یکیشو بهت میگم
      پیامبر(ص): مرد ها خود را شبیه زنها و زنها خود را شبیه مرد ها می کنند.
      این حدیث اگر هم منحرف شده باشد که منحرف نشده با عصر امروز متابعت دارد که مردها شبیه زنها و زنها شبیه مردها (باور نداری برو نیگاه سرچ کن تو گوگل)(مردها ابرو بر میدارن و زنها مانتو تنگ و روسری بر میدارن و....)
      خواهشن اقا ساسان لطفن اسم خرد گرا از بغلش بردار چونکه اصلن به اسمت نمیاد
      ممنون و مشتکر
      در ضمن ناشناس منم مسلمونم اونم از نوع شیعه من خفه نشدم و برو سواد رو ببر بالا که از من عقب مونده تری

      حذف
  2. اصن قبول ولی اهای ادمی که داری انتقاد میکنی انتقاد خوبه ولی به شرطی که اگه حقیقت رو شنیدی بپذیری ولی میدونم اونقدر جرات نداری حرفمو بپذیری ولی در زمان قدیم رسم بوده دخترا خونه شوهرشون پریود بشن این یه رسم بوده بعدش هم حضرت محمد به میل خودش با عایشه ازدواج نکرده اون زمان که حکومت اسلامی داشته از بین میرفته ابوبکر یا همون پدر عایشه یکی از ثروتمند و قدرتمند ترین ادما بوده به پیامبر گفته من قبایل رو متحد میکنم به شرطی تو با دختر من ازدواج کنی پیامبر فقط واسه نجات اسلام قبول کرده وگرنه پیامبر میدونسته ادمایی مثه تو میان واسه خراب کردن اسلام

    پاسخحذف
  3. حداقل میخوای دروغ بگی یکم فکر اصن عایشه مادر مومنان هستش هرکی گوه خورد عایشه کسی بود که واسه پیامبر فتنه به پا کرد بعد کجاش مومنه اصن دروغ هم بلد نیستی برو به اونایی که بهت آمار میدن بگو کیر شدم عجیب بهش حتما بگو تا دوباره کیر نشی زیاد خسته نکنید واسه نابود کردن اسلام

    پاسخحذف