۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه

مردانگی در اسلام!!



وقتی‌ از یه مسلمان می‌پرسی‌ که با مرام‌ترین فرد تو تاریخ کی‌ بود

میگه یه دونه نیستن حضرت عباس حضرت محمد حضرت علی‌!! و برو تا شماره ۱۲..........

آره

منم میگم خیلی با مرام بودن!!

اگه با مرام بودن به این هست که به یه کشوری حمله کنی‌ و تو یک روز هفتاد هزار از افراد بی‌ گناه را گردن بزنی‌!!

اگه با مرامی‌ اینه که مثل پیامبر اسلام با یک دختر ۷ یا ۹ ساله هم خوابی‌ کنی‌

اگه با مرامی‌ اینکه ۹ تا زن داشته باشی‌ و به کنیز زنهات هم تجاوز کنی‌

اگه با مرامی‌ اینکه گردن مرد‌های بی‌ صلاح را بزنی‌ و به زن‌ها شون تجاوز کنی‌

اگه با مرامی‌ این هست که زن را به چپی حساب کنی‌

اگه با مرامی‌ این هست که زن را ناقص عقل حساب کنی‌

اگه با مرامی‌ اینکه زن را فقط وسیله‌ای برای سکس بدونی

اگه با مرامی‌....

.

.

.

.

.

( این حرف خودتونه نگین من توهین کردم )





اگه افرادی با این تفسیر با مرام هستند

من به بی‌ مرام بودن و نامرد بودن خودم افتخا‌ر می‌کنم**

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر