۱۳۹۲ خرداد ۱۰, جمعه

احکام گوزیدن در اسلام





احکام گوزیدن در اسلام:

کسی که حدث اکبر (گوزیدن شدید) غیر از جنابت از او سر زده باشد باید دو تیمم کند: یکی بدل از غسل و دیگری بدل از وضو

اگر چند حدث اکبر مختلف جمع شود ( یعنی کسی چند بار پشت سر هم این کار را انجام دهد) کفایت یک تیمم از همه آنها مورد اشکال است و احتیاط واجب آن است که برای هر یک از آنها یک تیمم نماید

صفحه 135 ، کتاب تحریر الوسیله از امام خمینی

به نظرتان ایا با این علما و دانشمندان و با این دین الهی که به فکر همه چیز ما هست دیگر مشکلی داریم...!؟

داستان دردناک تجاوز محمد به زنی 17 ساله که شوهرش را زیر شکنجه کشت





داستان دردناک تجاوز محمد به زنی 17 ساله که شوهرش را زیر شکنجه کشت
داستان تجاوز جنسی رسول الله تمامی ندارد؛ سخت است که بیان شود کدامیک دردناکتر می‌باشند، اما یقینا داستان تجاوز او به صفیه در حالیکه شوهرش را کشته بود، یکی از این موارد دردناک می‌باشد،.
محمد شوهر این زن 17 ساله یعنی کنانه ابن الربیع را پس از شکنجه دادن به قصد اعتراف گیری از مکان گنج‌های قبیله‌ی بنی نضیر، دستور داد که او را گردن بزنند، او پس از کشتن شوهر و پدر و براداران صفیه در حالیکه این زن جوان شیون کنان صورت خویش را می‌خراشید از میان جنازه‌های نزدیکانش او را عبور دادند، محمد در ابتدا با شنیدن گریه‌های دردناک این زن، او را شیطان نامید، اما پس از مشاهده‌ی چهره‌ی این زن جوان 17 ساله، پارچه‌ای را به عنوان حجاب بر او انداخت و همگان دانستند که منظور رسول الله چیست، وی در همان شبی که شوهر و پدر این زن را کشته بود با او هم‌خوابگی نمود.
سوال اینست که چرا الله دانا و حکیم برای محمد حدو مرزی قائل نبود؟

ایا فردی با این اعمال میتواند الگوئی برای انسانها باشد؟

متافیزیک: آیا روح وجود دارد؟



متافیزیک: آیا روح وجود دارد؟

موسسه جیمز رندی مبلغ 1 میلیون دلار به هرکس که بتواند هر عملی فراطبیعی یا پارانورمال را در شرایطی آزمایشگاهی و علمی نشان دهد جایزه گذاشته اما دریغ از یک مورد ...

اعتقاد به وجود روح:

روح مسلماً آنگونه که خداباوران امروزی به آن معتقد هستند ماهیتی فیزیکی و طبیعی ندارد و مسئله ای ماوراء طبیعت است و تنها فراطبیعت گرایان میتوانند به وجود چنین چیزی اعتقاد داشته باشند. یعنی از دید کسانیکه طبیعت گرا هستند روح تنها به دلیل ماوراء طبیعی بودنش از هیچگونه ارزش علمی و فلسفی برخوردار نخواهد بود. اما مسئله ای که باید به آن توجه کرد این است که:
خداباوران از طرفی معتقدند روح پدیده ای غیر مادی است و از طرف دیگر معتقدند روح در بدن انسان است. یعنی برای روح مکان و جایی را تعریف میکنند و این تناقضی آشکار است.
چیزی که حالتی طبیعی و مادی نداشته باشد نمیتواند "درون" چیز دیگری (یا حداقل درون چیز طبیعی و یا مادی دیگری) قرار بگیرد. تنها چیزهایی میتوانند درون چیزهای دیگر قرار بگیرند که فضا اشغال میکنند. و چیزهایی که فضا اشغال میکنند یقیناً طبیعی هستند. بنابر این روح از آنجا که نمیتواند هم طبیعی و هم غیر طبیعی باشد، با فرض اینکه میتواند "درون" بدن باشد اساساً در تعریف خود دارای تناقض است.

پیامبر از همسر پسرخوانده اش (زید) هم نگذشت!!!!!





پیامبر از همسر پسرخوانده اش (زید) هم نگذشت!!!!!

زید ابن حارثه پسر خوانده‌ی محمد ابن عبدالله*

در سال حدوداً پنجم هجری پیامبر اسلام از دخترعمه اش (زینب بنت جحش)، را برای زید خواستگاری میکند. زینب بعد از ازدواج با زید هموراه با همسرش سر ناسازگاری دارد,
تا جائیکه اجازه‌ی نزدیک شدن به خود را نمی‌دهد، زید خوب میداند که زینب چه کسی را دوست دارد.
تا اینکه روزی بر حسب اتفاق پیامبر اسلام، زینب را بدون حجاب مشاهده میکند و از این لحظه به بعد قضیه به گونه‌ای دیگر رقم میخورد؛
پیامبر اسلام زینب را پسندیده و عاشق او میشود،

اما او با دو مشکل مواجه است:
از یک طرف زینب شوهر دارد و از طرف دیگر او زن پسر خوانده‌اش است که بر طبق رسم عربها نمی‌تواند با او ازدواج نماید.
لذا پیامبر, الله را به خدمت میگیرد و از قول او میگوید که: ای محمد چرا آنچه را که الله برای تو آشکار کرده است در دل نگه می‌دارید ؟
محمد, زید را از اراده‌ی الله آگاه میسازد، اراده‌ای که حتمی و قطعی است،
و اینچنین میشود که زید* زینب را طلاق میدهد.

پس ازجدائی آن دو، پیامبر اسلام بدون عقد وارد اتاق زینب میشود، اما زینب از او شرم میکند محمد به او میگوید که نگران نباش و شرم نکن که اکنون الله عقد من و تو را در آسمانها بسته آیه چنین می‌گوید:
(احزاب/37): و آنگاه به كسى (زید)كه الله بر او نعمت ارزانى داشته بود(منظور اسلام آورده بود) و تو به او نعمت داده بودى (او را پسر خوانده‌ی خود نمودی) مىگفتى همسرت را پيش خود نگاه دار و از الله بترس و آنچه را كه الله آشكاركننده آن بود در دل خود نهان مىكردى و از مردم مىترسيدى با آنكه الله سزاوارتر بود كه از او بترسى پس هنگامیکه زید او را بعد از کام گیری(سکس) طلاق داد وى را به نكاح تو درآورديم تا در مورد ازدواج مؤمنان با زنان پسرخواندگانشان هنگامیکه آنان را طلاق گفتند گناهى نباشد و فرمان الله صورت اجرا پذيرد.

*در مجمع البیان در تفسیر آیه‌ی 37 احزاب* از قول زید نوشته شده است که:
من به دستور پيامبر به خانه "زينب" رفتم تا پيام پيامبر را به او برسانم، اما هنگامى كه وارد شدم، او كه در حال انجام كارهاى خانه بود، به گونهاى در نظرم بزرگ و پرشكوه جلوه كرد كه نتوانستم به او نظاره كنم؛ چرا كه او ديگر همسر من نبود و پيامبر به فرمان خدا بر آن بود تا براى شكستن يك سنت خرافى با او پيمان زندگى مشترك ببندد!!!!

برای آگاهی بیشتر به این منابع رجوع شود:
تفسیر معالم التنزیل بغوی (صفحه 355)
فتح الباری (جلد 8/صفحه524 )
(تفسیر طبری/ص274)
(تفسیر ابن کثیر جلد 4 صفحه‌ی 225 )
تفسير قمی (ج2 ص 173)

فاتحان اینگونه سرزمین ما را به تاراج بردند:




فاتحان اینگونه سرزمین ما را به تاراج بردند:

پس از تسخیر ایران توسط اعراب موج مهاجرت قبایل عرب به ایران آغاز شد. این موج مهاجرت را میتوان در تفصیل هایی بیشتر از تاریخ های: دینوری و یعقوبی و مقدسی و بخصوص در فتوح البلدان بلادزی یافت. در آغاز قرن دوم هجری بیشتر اهالی قم از افراد قبیله های عرب ( مذجح) و ( اشعری) بودند و نیمی از مردم اصفهان از قبایل : بنی ثقیف و بنی تمیم و بنی ضبه و بنی خزاعه و .......... و در شهرهای نهاوند و نیشابور و قزوین و ری تا آذربایجان نیز اینچنین بود. هر قوم از آنان در هرجا که مستقر میشدند املاک و اراضی دهقانان و روستاییان ایرانی را به تصرف خود میگرفتند. (پس از 1400 سال شجاع الدین شفا)

این همه ثروت از کجا می آمد؟

پس از مرگ منصور خلیفه عباسی 600 میلیون درهم و 14 میلیون دینار که معادل بیش از دویست میلیون درهم میشد از او بجا ماند. میگویند وی بهنگام مرگ به فرزندش مهدی گفت: آنقدر مال و ثروت برایت گذاشته ام که ده سال تمام هزینه خودت و حکومتت را کفایت میکند. (تاریخ تمدن اسلامی /ترجمه فارسی /ص 244)

در مراسم ازدواج خلیفه مامون با پوران که آن را باشکوه ترین عروسی تاریخ جهان مسلمانان یاد کردند , میگویند:
در این مراسم از زعفران و مشک دانه هایی بزرگ برای نثار بر میهمانان ساخته بودند که درون آنها نام املاک و غلامان و کنیزان (دختران زیبارو و پسران جوان ایرانی) نوشته شده بود تا به دست هر کس برسد مالک آنها شود . (ابن عبدریه در عقدالفرید ص 120)

*حال ای مسلمان ایرانی, سنگ کدام دین را به سینه میزنی؟
دینی که به زور شمشیر نیاکانت را مسلمان کرد و سرمایه هایشان را به غنیمت گرفت؟

چرا شرط بکارت در عقد هست؟



چرا شرط بکارت در عقد هست؟

چراشرط بکارت برای خانوما درعقد هست؟ خیلی از پسرهاقبل ازازدواج باچندین نفر به صورت شرعی(صیغه)یاغیرشرعی رابطه دارند وهنگام ازدواج هم اصلا ازنظر فقه نیازی نیست این موضوع رو به همسرشون بگن.(وخدا هم این حق رو بهشون داده چون نشانه بکارت ندارند)اما خانوماقبل از ازدواج نباید هیچ رابطه ای داشته باشندحتی ازنوع حلال چون موقعیت ازدواج روازدست میدن وخدا هم این حق رو به نداده چون برای خانوما بکارت قرار داده- آیا این تبعیض وبی عدالتی نیست؟
هنگام ازدواج هم همین پسرکه باده هانفر ارتباط داشته ازیه دختر پاک ومتدین گواهی بکارت میخواد آیا این تهمت وتوهین به خانوما نیست؟
اصلا ازنظرشرعی حق این درخواست رو دارند اگه دارند چرا؟
آیا فقط مردا حق دارند بخوان همسرشون باکره باشه؟خانوما حق ندارن بخوان همسرشون باکره باشه؟
وقتی راهی برای تشخیص وجود نداره یعنی خدا این حق رو به خانوما نداده دیگه اینطور نیست؟

هم اکنون ، میلیون ها زن در کشورهای زن ستیز از باکرگی خود رنج می کشند ، سردی عاطفی و کمبود های جنسی را با بیزاری تحمل می کنند . ما یکبار بیشتر زندگی نمی کنیم و چه رنج آور است اگر زندگی خود را در محرومیت از نیازهای طبیعی خود بسر بریم . محرومیت جنسی یک شکنجه و سرکوب به شمار می آید و این وظیفه تمام انسان هاست که از این شکنجه و آزار با جدیت جلوگیری کنند . بی تفاوتی نسبت به این موضوع ، یعنی شریک جرم بودن با زن ستیزان است .

"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

چند وقت پیش یه مطلبی نوشتم و از مسلمانان پرسیدم



چند وقت پیش یه مطلبی نوشتم و از مسلمانان پرسیدم که


من یک سوال از دوستان مسلمان دارم

لطفا با اندیشه و بدون فحاشی باسخ بدید* لطفا**

مسلمانان معتقدند که اگر کسی‌ بدون خواندن خطبه عقد یعنی‌ همان

زَوَّجْتُ مُوَكِّلَتي مُوَكِّلَكَ عَلَى الصَّداقِ ... و برو تا آخر.......

ازواج کند و با همسر خود نزدیکی‌ کند این کار زنا به حساب میاید و .......

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=410353649072273&set=pb.270848996356073.-2207520000.1369669812.&type=3&theater

بعضی‌‌ها گفتن که آن زمان که هنوز اسلام نیومده بود به رسم خودشون ازواج میکردن

منم میگیم باشه توی مسلمان راست میگی‌

ولی‌ باز دو تا سوال دارم لطفا ** لطفا* بدون فحاشی جواب بدید* باز هم لطفا*

اگه خدا دانای مطلق هست یعنی‌ تا قبل از حضرت محمد نمیدونسته که این کلمات عربی‌ را مردم باید بخونن تا ازواجشون و هم خوابی‌ شون زنا محسوب نشه!؟

دوم اینکه: قرآن در این آیه نوشته شده

سوره البقرة
و ابراهيم و يعقوب پسران خود را به همان [آيين] سفارش كردند [و هر دو در وصيتشان چنين گفتند] اى پسران من خداوند براى شما اين دين را برگزيد پس البته نبايد جز مسلمان بميريد (۱۳۲)

وَوَصَّى بِهَا إِبْرَاهِيمُ بَنِيهِ وَيَعْقُوبُ يَا بَنِيَّ إِنَّ اللّهَ اصْطَفَى لَكُمُ الدِّينَ فَلاَ تَمُوتُنَّ إَلاَّ وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ ﴿۱۳۲﴾

در جاي ديگر ابراهيم شخصا اسلام مي اورد و الله به ما خبر مي دهد دين ابراهيم اسلام بود!
البته قران در ايات ديگر اولين مسلمان بودن محمد را رد مي كند و اين باعث ايجاد تناقض در قران مي شود.
اولين كسي كه تسليم الله (مسلمان) شد محمد نبود،ابراهيم بود



پس طبق این آیه حضرت محمد آورنده اسلام نیست و طبق این آیه و به گفته تمام مسلمانان جهان و مراجع تقلید حضرت محمد یک حرم زاده به حساب میاد



باور کنید این حرف من نیست حرف خودتون و کتاب دینی خودتان است

آیا محمد معجزه ای داشته است...!؟



آیا محمد معجزه ای داشته است...!؟
(قسمت اول)

علی دشتی در مورد معجزه در کتاب 23 سال میگوید:
"برای یک ایرانی که از در و دیوارش معجزه می بارد و هر امامزاده ای، حتی مجهول النسب، پیوسته معجزه میکند، از مرور قرآن به شگفتی می افتد که اثری از معجزه در آن نیست".

قران نه تنها معجزه ای از محمد را به وضوح (مانند معجزات دیگر پیامبران) تعریف نمیکند بلکه خودش اعتراف میکند که محمد شخصی عادیست که معجزه ای ندارد و در بیش از 20 مورد در جواب به اینکه "معجزه ای بیاور" سکوت میکند و یا گاهی اوقات جواب های بی ربط و گاهی اوقات میگوید اگر الله بخواهد معجزه می اورد و من هم مثل شما منتظرم

ایه های زیر نمونه ای از سکوت محمد در مقابل درخواست معجزات را میخوانیم:

سوره انعام ایه 37
و گفتند چرا معجزهاى از جانب پروردگارش بر او نازل نشده است بگو بی ترديد خدا قادر است كه پديدهاى شگرف فرو فرستد ليكن بيشتر آنان نمىدانند (۳۷)

سوره انعام ایه 109:
و با سختترين سوگندهايشان به خدا سوگند خوردند كه اگر معجزهاى براى آنان بيايد حتما بدان مىگروند بگو معجزات تنها در اختيار خداست و شما چه مىدانيد كه اگر [معجزه هم] بيايد باز ايمان نمىآورند (۱۰۹)

سوره یونس آیه 20
و ميگويند چرا معجزهاي از پروردگارش بر او نازل نميشود؟ بگو غيب (و معجزات) براي خدا (و به فرمان او) است شما در انتظار باشيد من هم با شما در انتظارم (شما در انتظار معجزات اقتراحي و بهانه جويانه باشيد و من هم در انتظار مجازات شما!).

سوره رعد آیه 7
و آنها كه كافر شدند ميگويند چرا نشانه ای از پروردگارش بر او نازل نشده؟ تو تنها بيم دهنده اي...

داستانی دیگر از سری داستانهای معراج رسول الله:



داستانی دیگر از سری داستانهای معراج رسول الله:

عبدالرحمن صفار گوید: حدیث کرد ما را محمد پسر عیسی دامغانی و گفت: حدیث کرد ما را یحیی پسر مغیره و گفت: حدیث کرد ما را جریر از اعمش از عطیه از ابی سعید خدری که گفت:

رسول خدا فرمود:

شبی که مرا به معراج بردند، جبرئیل دستم را گرفت و به بهشت برد و به یکی از مسندهای بهشت رسانید و دانه ای به من داد که وقتی آن را دو نیمه کردم، حوریه ای از آن بیرون آمد که پلک چشمهایش مانند پرهای قسمت جلوی کرکس بود!

او به من گفت: درود بر تو ای محمد! ای رسول خدا و ای محمد!

گفتم: خدای مهربانت باشد! کیستی؟

گفت: منم راضیه و مرضیه، خدای جبار مرا از سه جنس آفریده است؛ قسمت پایین تنم از مشک است و بالایم از کافور و میانه ام از عنبر، و با آب حیات خمیر شدم و حضرت جلیل فرمود: باش و من شدم و آفریده گشتم بر پسر عمو و وصی و وزیر تو؛ علی بن ابیطالب.

امالی شیخ صدوق، برگ 291

"روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"

چند نمونه از علوم اسلامي بر پايه حديث و فتوا





چند نمونه از علوم اسلامي بر پايه حديث و فتوا




سید نعمه الله جزایری در کتاب شیرین زهر الربیع روایتی از امام علی بن موسی الرضا در
آداب جماع نقل نموده وفرموده است:
از امام هشتم روایت است که قبل از جماع بازی وخوش طبعی کردن با زن ونیز بوسیدن ومالیدن پستانهای او مستحب است چرا که بدین وسیله آب زن از پستانهای زن خارج شده وشهوت در صورتش آشکارونمایان می شود پسبوسیدنبه جهت طلب شهوت نمودن است یعنی تا زن اراده کند از مرد آنچراکه مرد از او اراده کرده است واما مالیدن پستان به جهت نزول شدن آب زن است تا بدین طریق فرزند از آب زن ومرد متولد شود


درطب الرضا آمده هرگاه گرسنه وتشنه شدی بخور وبنوش و اگر خوابت آمد بخواب وچون بول داشتی بول کن وهرگاه خواستی نزدیکی کنی
پس انجام بده به درستی که هر امری در همان وقت برای بدن بهتر ومفیدتراست


اگر مرد در اثر حادثه ای با عمه و خاله اش زنا کند.مثلا شب در اطاقی در طبقه بالا خوابیده ودرست زیر همان اطاق در طبقه پایین عمه یا خاله اش خوابیده وزلزله اتفاق افتاد که بر اثر ان زلزله حائل بین دو طبقه از بین رفت و او از بالا روی عمه و خاله اش فرود امد و اتفاقی ذکرش(الت تناسلی مرد)در فرج(الت تناسلی زن) عمه یا خاله اش دخول کرده.لازم نیست خود داری کند و می تواند کارش را تمام کند و بعد هم با دختر او مزاوجت نماید.
منبع:رساله توضیح المسائل خمینی،مسئله 2401


اگر شخصى با تمام بدنش داخل عورت زنى بشود نزد ما نصى بر حكم ووظيفه او نيست، ولى جناب شافعى گفته است: اگر اوّل با آلتش داخل شود بر هر دو غسل واجب است و گر نه واجب نيست___ حاشية الشرح الصغير على أقرب المسالك للصاوي / ج2 / ص 164 كذلك في حاشية الدسوقي على الشرح الكبير-ج1-ص5


اگر مردى از قسمت پايين بدن همسرش داخل شكمش شود آيا غسل بر وى واجب است، يا نه؟
جواب داده اند: اگر از پاهايش داخل شده باشد غسل واجب است و اگر با سرش داخل شده باشد واجب نيست___الخلاف لعبد الجليل عيسى-صفحة 90


اگر مردى آلتش را در آلت مرد ديگرى داخل نمايد بر هر دو نفر غسل واجب مى شود__حواشي الشرواني_دار الكتب العلمية_ج1_ ص259-كذلك في حاشية السجا-دار الفكر-فصل في موجبات الغسل


۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

روز تولد علی امام اول شیعیان در ایران روز پدر نامگذاری شده است!!



روز تولد علی امام اول شیعیان در ایران روز پدر نامگذاری شده است!!!
آیا میتوان این مرد را با پیشینه گوهربارش!!! سمبلی برای مردان ایرانی دانست؟؟؟
شرم بر ما اگرچنین کنیم

علی پس از پیروزی بر قبیله” بنی قریظه” تعداد 900 نفر از مردان قبیله را در مقابل گو دالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند. (تاریخ طبری. جلد 3 . صفحه 1088) پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و ” علی” و” زبیر” در حضور پیامبر گردن انها را زدند. (تاریخ طبری .جلد 3. صفحه 1093)


2- کشتار خاندان “ازد”:
علی و یارانش در یک روز تعداد 2500 نفر از خاندان “ازد” را سر بریدند.بنحوی که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد. (مروج الذهب . جلد اول . صفحه 729)

3- کشتار خوارج :
در نهم صفر سال 38 هجری در محلی واقع در دشت نهروان جنگ خونینی بین لشگریان علی و خوارج روی داد که در این جنگ در حدود 1800 نفر از خوارج بقتل رسیدند.

4- نبرد “لیله الحریر”:
علی در نبردی بنام “لیله الحریر” در حدود 500 تا 900 نفر را از دم تیغ گذراند. (منتهی الا مال . جلد 1. صفحه 153)

5- کشتار” عبدالله خرمی و یارانش” :
عبدالله خرمی و 70 تن از یارانش از بیم جان به قلعه ای پناه برد.به دستور علی قلعه به آتش کشیده شد که در جریان آن تمامی این افراد در آتش سوختند بطوری که بوی گوشت بریان شده آنها آنچنان در هوا پخش شده بود که مردم را آزار می داد. (علی مرز نامتناهی . صفحه 199)

6- کشتار کسانی که بعد از فوت محمد از دین اسلام برگشتند:
آنانکه دست رنگ کرده بودند و شادی و شعف در اثر در گذشت محمد نشان داده بودند ” علی” و” خالد بن ولید” همه را بکشتند و اجسادشان را در آتش سوزاندند. (تاریخ طبری .جلد 4 . صفحات 1380.1464) (تاریخ طبری .جلد 6.صفحات 2420.2265)
نقش علی در ترور مخالفان :

1- ترور شاعری بنام” حویرث بن نقیذ”:
وی شتر دختران محمد “فاطمه” و “ام کلثوم” را رم داده بود به فرمان حضرت محمد و توسط علی در جریان یک
تو طئه به قتل رسید. (سیره ابن هشام .جلد 2. صفحه 273)

2- سر بریدن” مغیره” :
پیر مردی بنام “مغیره” که پس از فتح مکه از ترس محمد گریخته بود بوسیله علی دستگیر و سر بریده شد. (زنان پیغمبر . صفحه 316)

3- علی شاهرگ مردانی را برید و بمانند مرغان نیم بسمل آنان را در بیابان رها کرد تا با شکنجه بمیرند. (امام علی . عبدالفتاح . جلد 5. صفحه 27)

4- سر بریدن “نضر” و “عتبه” :
پس از شکست” ائیل” محمد به علی دستور داد که “نضر” پسر” حارث” را سر ببرد.همینطور در منطقه ای دیگر بنام “الظیه” از میان اسرا “عتبه” پسر” ابی معیظ ” بدستور محمد و بدست علی سر بریده شد. (منتهی الامال . جلد 1.صفحه 57)

5- سر بریدن “عتبه” :
مردی بنام “عتبه” که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشکریان اسلام به صورت محمد تف کرده بود بوسیله علی سر بریده شد. (تاریخ طبری . جلد 5 .صفحه 1103)

در زمان امام علی، مردم استخر چندین بار قیام کردند. امام علی در یکی از آن موارد «عبدالله بن عباس» را در راس لشکری به آ«جا گسیل داشت و شورش تودهها را در سیل خون فرونشاند (فارسنامه ابن بلخی،ص 136). در مورد دیگر که مردم استخر شورش کردند، امام علی «زیادبن ابیه» که از خونخواری و آدمکشی به انوشیروان دوم لقب گرفته بود به آنجا گسیل داشت تا به سرکوبی این قیام بپردازند. در مورد جنایات و کشتار مردم استخر توسط زیادبن ابیه کتابها و روایات زیادی نوشته و نقل شده است(روجوع کنید به کتاب مروج الذهب،جلد دوم ص 29).

- در سال 39 هجری مردم فارس و کرمان نیز سر به شورش گذاشتند و حکام ستمگر امام علی را از شهر خود بیرون کردند. امام علی مجددا زیادابن ابیه را به آنجا گسیل داشت و لشکریان وی از هیچ جنایتی فروگذاری نکردند. (تاریخ طبری، جلد 6، ص 2657 و یا فارسنامه، ص 136)

- مردم خراسان نیز در زمان امام علی برای چندین بار قیام کردند و چون چیزی نداشتند به عنوان باج و خراج بپردازند، از دین اسلام برگشته و به مقاومت سخت و جانانه ای دست زدند. امام علی «جعدبن هبیره» را بسوی خراسان فرستاد. او مردم نیشابو را محاصره کرد تا مجبور به صلح شدند. (تاریخ طبری، جلد 6، ص 2586 و فتوح البلدان ص 292)


- در زمان امام علی مردم شهر ری نیز سر به طغیان برداشتند و از پرداخت خراج خودداری کردند. امام علی، «ابوموسی» را با لشکری زیاد به سرکوب شورش فرستاد و امور آنجا را بحال نخستین برگرداند. ابوموسی پیش از این طغیان نیز، یکبار دیگر بدستور امام علی به جنگ مردم شهر ری گسیل شده بود. (فوتوح البلدان ص 150)

- به روزگار خلافت علی بن ابی طالب، چون پایان سال 38 و آغاز سال 39 بود، حارث بن سره عبدی، به فرمان علی لشکر به خراسان کشید و پیروز شد، غنیمت بسیار و برده ی بی شمار بدست آوردند. تنها در یک روز، هزار برده میان یارانش تقسیم کرد. لکن سرانجام خود و یارانش، جز گروهی اندک، در سرزمین قیقان (سر حد خراسان) کشته شد. (فتوح البلدان، بلاذری)

- علی بن ابی طالب، عبدالرحمان بنی جز طائی را به سیسستان فرستاد. لکن حسکه حبطی وی را بکشت،پس علی فرمود: بیاید که چهار هزار تن از حبطیان را به قتل رسانیم. وی را گفتند: حبطیان پانصد تن هم نشوند. (فتوح البلدان، بلاذری)

- علی ولایت آذربایجان را نخست به سعید بن ساریه خزاعی و سپس به اشعث بن قیس داد. یکی از شیوخ آذربایجان نقل می کند که ولیدبن عقبه همراه همراه با اشعث از ولید طلب یاری می کرد و ولد برای یاری وی سپاهی از کوفه به در آنجا گسیل داشت. اشعث، حان به حان (حان= خانه به خانه) فتح کرد و پیش رفت. و پس از فتح آذربایجان گروهی از تازیان اهل عطا را بیاورد و در آنجای ساکن ساخت و آنان را فرمان داد که
مردم را به اسلام خوانند. (فتوح البلدان، بلاذری

"روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"

۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

مقایسه ابراهیم با اندرا یتس




مقایسه ابراهیم با اندرا یتس
اندرا پیغمبر بود یا ابراهیم روانی ...1؟


"روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"

ابوطالب از پستانش به محمد(فرستاده‌ی الله) شیر می‌داد!




ابوطالب از پستانش به محمد(فرستاده‌ی الله) شیر می‌داد!

امام صادق: هنگامیکه پیغمبر زاده شد، چند روزی بدون شیر بسر برد و ابوطالب او را به پستان خود گرفت، الله در آن شیری را فرستاد و (محمد) از آن چند روزی نوشید، تا ابوطالب حلیمه‌ی سعدیه را یافت و (محمد) را تحویل او نمود.
(اصول کافی/ کتاب الحجه/ باب مولد النبی و وفاته)
لفظ عربی:
لما ولد النبی مکث ایاما لیس له لبن، فالقاه ابوطالب علی ثدی نفسه، فانزل الله فیه لبنا فرضع منه ایاما حتی وقع ابوطالب علی حلیمه السعدیه فدفعه الیها.
اصول کافی معتبرترین کتاب شیعیان است.
شیر در پستان ابوطالب هم از معجزات پیامبراسلام بوده با این تفاوت که کمی زودتر این معجزه رخ داده است(40سال)
اکنون مسلمین اصول کافی را نیز سند نمیدانندزیرا که منفعت اسلام در آن نیست

"روشنفکری با شک کردن اغاز میشود"

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

غذای اهل جهنم چیست؟




غذای اهل جهنم چیست؟

قرآن می‌گوید: غذای اهل جهنم، درختی است بنام زقوم، البته این بوته، ظاهرا در مناطق عربستان روئیده می‌شد و مزه‌ی آن بسیار تلخ می‌باشد؛ این درخت یا بوته چگونه در میان آتش جهنم رشد می نماید پرسشی است که احتمالا خواهند گفت: با قدرت الله!:
لَآكِلُونَ مِن شَجَرٍ مِّن زَقُّومٍ (واقعه/52) قطعا از درختى كه از زقوم است خواهيد خورد.
فَمَالِؤُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ (واقعه/52) و از آن شكمهايتان را خواهيد آكند.
و یا در اینجا دوباره از همین درخت یاد می‌نماید که غذای جهنمیان است:
إِنَّ شَجَرَةَ الزَّقُّومِ (دخان/43) همانا درخت زقوم.
طَعَامُ الْأَثِيمِ (دخان/44) خوراك گناه پيشه است.
كَالْمُهْلِ يَغْلِي فِي الْبُطُونِ (دخان/45) چون مس گداخته در شكمها مىگدازد.
مس گداخته شده؟!
ضد و نقیض گوئی قرآن درباره‌ی صفت این درخت ادامه دارد:
كَغَلْيِ الْحَمِيمِ (دخان/46) همانند جوشش آب داغ.

اما الله دچار فراموشکاری شده و بیان می‌نماید که برای آنان تنها خوردنی که وجود دارد، آبی است که از زخم فاسد شده جاری می‌گردد و شامل چرک‌های آن زخم با ترکیبات خون است که از آن بعنوان غسلین یاد می‌شود:
وَلَا طَعَامٌ إِلَّا مِنْ غِسْلِينٍ (الحاقه/36) و خوراكى جز چركابه ندارد.

الله دوباره فراموش کرده است که قبلا بیان نموده است که آتش جهنم بسیار داغ است و طبق همان حدیثی که در ابتدا بیان شد، این آتش 70 بار از آتش دنیا سوزناکتر می‌باشد، جالب اینکه در آنجا آب هم بخار نمی‌شود و همچنان داغ باقی می‌ماند:
فَشَارِبُونَ عَلَيْهِ مِنَ الْحَمِيمِ (واقعه/54) و روى آن از آب جوش مىنوشيد.
و الله دچار فراموشکاری شده و باز در همین سوره دوباره سخنش را تکرار می‌نماید:‌
فَنُزُلٌ مِّنْ حَمِيمٍ (واقعه/93) پس با آبى جوشان پذيرايى خواهد شد.
شتر هنگامیکه تشنه می‌گردد، آب زیادی را می‌نوشد، الله هم تنها مثالی که به ذهنش رسیده، قیاس تشنگی جهنمیان با شتر است:
فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِيمِ (وافعه/55) [مانند] نوشيدن اشتران تشنه.
هَذَا نُزُلُهُمْ يَوْمَ الدِّينِ (واقعه/56) اين است پذيرايى آنان در روز جزا.

"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

یه روز خوب میاد که ما همو نکشیم!!!



یه روز خوب میاد که ما همو نکشیم!!!


سوره الأنفال

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ
ای مؤمنان کافران را بکشید که در زمین فتنه و فساد دیگری نماند و آئین همه دین خدا گردد.( ۳۹ )

الله 5 چیز را میداند که هیچ کس نمیداند...!؟



الله 5 چیز را میداند که هیچ کس نمیداند...!؟

علی ابن ابیطالب میگوید:
هیچ چیزی از نظر پیامبران مخفی نیست، مگر همان پنج سر غیبی که آخر سوره‌ی لقمان است
(3) الدارالمنثور،ج5، ص169.

حال ببینیم که این 5 مورد چیست که از علوم الله است و هیچ کس از ان خبر ندارد؟

سوره لقمان ایه 34:
در حقيقت خداست كه علم [به] قيامت نزد اوست و باران را فرو مىفرستد و آنچه را كه در رحم هاست مىداند و كسى نمىداند فردا چه به دست مىآورد و كسى نمىداند در كدامين سرزمين مىميرد در حقيقتخداست [كه] داناى آگاه است (۳۴)

پس الله 5 چیز را میداند که هیچ کس نمیداند:
1-زمان قیامت
2-دانش فرستادن باران
3-دانش تشخیص جنسیت فرزند قبل از تولد
4-دانش اینکه انسان فردا چه چیزی را بدست می‌آورد.
5-دانش اینکه انسان در کجا مرگش فرا می‌رسد.

متاسفانه بشر امروزی با استفاده از هوش و خرد خود مورد دو و سه را میداند و به الله رو دست زده است

"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

فریب یک ساده لوح توسط جعفر صادق...!؟





فریب یک ساده لوح توسط جعفر صادق...!؟

"قطب راوندی و ابن شهر آشوب از هشام بن الحکم روایت کرده اند که مردی از ملوک جبل از دوستان حضرت صادق بود و هرسال بجهت ملاقات آنجناب به حج میرفت و چون به مدینه میآمد حضرت اورا منزل میداد 
تا یک نوبت که مدینه آمد پس از آنکه از خدمت آن جناب مرخص شده بعزم حج خواست حرکت کند "ده هزار درهم" به ان حضرت داد تا برای او خانه ای بخرد که هرگاه مدینه بیاید مزاحم آن جناب نشود و بجانب حج رفت چون از حج مراجعت کرد و خدمت حضرت امد عرض کرد برای من خانه خریدید حضرت فرمود بلی و کاغذی به او داد و گفت این قباله آن خانه است، آن مرد چون آنقباله را خواند دید نوشته اند :

بسم الله الرحمن الرحیم
این قباله خانه ایست که جعفر بن محمد خریده از برای فلان بن فلان و آن خانه واقعست در فردوس برین محدود بحدود اربعه:
حد اول بخانه رسول خدا ، حد دوم امیر المومنین ، حد سوم حسن بن علی ، حد چهارم حسین بن علی
چون آن مرد نوشته را خواند عرض کرد فدایت شوم راضی هستم به این خانه حضرت فرمود که من پول خانه را پخش کردم در فرزندان حسن و حسین و امیدوارم که حق تعالی از تو قبول فرموده باشد و در عوض در بهشت بتو عطا فرماید
آنمرد آن قباله را بگرفت و با خود داشت تا زمان مرگ
پس جمیع اهل و عیال خود را در وقت وفات جمع کرد و ایشان را قسم داد و وصیت کرد که چون من مردم این نوشته را در قبر بگذارید ایشان نیز چنین کردند روز دیگر که سر قبرش رفتند همان نوشته را یافتند که در روی قبر است و بر آن نوشته شده است که بخدا سوگند جعفر بن محمد وفا کرد بدانچه برای من گفته و نوشته بود

(منتهی الآمال، شیخ عباس قمی صفحه 718)

و اینگونه حضرت امام صادق ده هزار درهمی را که آنمرد ساده لوح و مومن به ایشان داده بود تا برایش خانه ای در مدینه بخرد را بالا کشیدند
شاید بتوان امتیاز ابتکار فروش زمین بهشت در دوران انکیزاسیون قرون وسطای اروپا را برای امام صادق که بنیانگذار این روش است، ثبت کرد.

"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۱, شنبه

توبه



توبه

یه چند وقتی‌ هست که یه بابایی همش داره تو وبلاگ به من پیام میده میگه به خاطر مشکلاتی که برات پیش اومده الکی‌ از خدا و قرآن اشکال نگیر

و میگه که می‌دونم قلبن اسلام را دوست داری پس تا دیر نشده توبه کن و به راه راست برگرد و دست از این کارهات بکش

من بعد از ۳ باری که این پیام را برام ارسال کرده بود بهش جواب دادم و گفتم اوکی توبه می‌کنم!!!

اون جواب داد و با خوشحالی برام نوشت که آفرین دیدی خدا چقدر دوست داره و به راه راست داره هدایتت می‌کنه و گفت که اسلام نه دین ظلم هست و نه دین سختی

فقط میگه امر به معروف و نهی از منکر کنید مردم آزاری نکنید و دستورات قرآن را انجام بدید فقط همین

بعد دوباره من پیام دادم و گفتم که اگه بخوام با دستورات قرآن زندگی‌ کنم که دستی‌ دستی‌ خودمو بی‌چاره کردم

گفتم اگه بخوام امر به معروف و نهی از منکر کنم و به طور مثال

سوره الأنفال


هنگامى كه پروردگارت به فرشتگان وحى مى كرد كه من با شما هستم پس كسانى را كه ايمان آورده اند ثابت قدم بداريد به زودى در دل كافران وحشت خواهم افكند پس فراز گردنها را بزنيد و همه سرانگشتانشان را قلم كنيد( ۱۲ )


میگه بکشید اگه منی که تو اروپا زندگی‌ می‌کنم و اینجا که پر از کفار است ( مسلمانان از دین برگشته ) اگه بخوام دستورات قرآن را اجرا کنم که میشم یه تروریست

و تا این لحظه من جوابی‌ دریافت نکردم!!

حالا می‌خوام ببینم اینجا مسلمانی هست که بتونه کمکم کنه که توبه کنم آیا؟؟



اگه هم تا حالا این ایه را ندیدید حالا ببینید و خودتون برید بخونید و در مورد دینتون بیاندیشید

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

یه سوالی هست که چند وقته فکرمو خیلی مشغول کرده




یه سوالی هست که چند وقته فکرمو خیلی مشغول کرده



بانوان مسلمان لطفا با اندیشه و بدون فحاشی و تعصب پاسخ بدید + لطفا *لطفا**



وقتی‌ یه خانمی میگه که من مسلمان هستم یعنی‌ هر چی‌ که تو قرآن هست را قبول داره

مثل آیه 34 سوره نساء شوهرش در صورت نافرمانی می تواند او را کتک بزند

و طبق آیه 223 بقره ، کشتزار مرد لقب دارد و مرد می تواند هر طور که بخواهد با او نکاح کند.
و طبق آیه 34 نساء از مرد کمتر است و مرد به دلیل آنکه خرجش را می دهد ، مالک اوست

و آیه 24 سوره نساء می شود در جنگ او را به عنوان یک کالا به غنیمت گرفت و با او نکاح کرد............

و دیگر آیه‌ها خودتون برید بخونید

حالا این سوال برام پیش اومده که آیا این خانم‌های مسلمان اینها را می‌دانند و مسلمان هستند و یا نمیداند و مسلمان هستند

و اگه می‌دانند و مسلمان هستند اینها بی‌ احترامی هست یا نیست؟؟!!

لطفا جواب من را بدید تا اینقدر به این موضوع فکر نکنم





اگه هم تا حالا نمیدانستید بهتر نیست در مورد دینتان کمی‌ بیاندشید!!!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۹, پنجشنبه

یک سوال از دوستان مسلمان دارم



این توهین نیست**



من یک سوال از دوستان مسلمان دارم

لطفا با اندیشه و بدون فحاشی باسخ بدید* لطفا**

مسلمانان معتقدند که اگر کسی‌ بدون خواندن خطبه عقد یعنی‌ همان

زَوَّجْتُ مُوَكِّلَتي مُوَكِّلَكَ عَلَى الصَّداقِ ... و برو تا آخر.......

ازواج کند و با همسر خود نزدیکی‌ کند این کار زنا به حساب میاید و اگر از این همخوابی فرزندی به وجود آید آن فرزند حرم زاده محسوب میشود

حال سوال این است که محمد پیامبر اسلام که خود اسلام را آورده و قبل از او که اسلامی در کار نبود قرآنی نبود خطبه عقدی نبود!!!

پس بنا به گفته خود مسلمانان به این ترتیب خود حضرت محمد هم یک حرم زاده است؟؟؟!

( من نمیگم این حرف خودتون است )

بهتر نیست کمی‌ در مورد دینتان بیاندیشید!!!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

نگاهی کوتاه بر ابعاد روانی محمد...!؟




نگاهی کوتاه بر ابعاد روانی محمد...!؟
"مارکی دوساد" شخصیست که نام بیماری روانی "سادیسم" یا "دیگر آزاری" از نام این نویسنده روانپریش فرانسوی گرفته شده است وی کارهایی را که دوست داشت انجام دهد ولی بخاطر وجود قوانین موجود نمیتوانست انها را انجام دهد برای ارضای میل درونی خود در داستانی تحت فرنام "ژوستیین" و یا رمان "ژولیت" و یا "زیان پاکدامنی و برکت شرارت" انها را به قهرمانان داستانهای خود نسبت میداد

وقتی ابعاد روانی محمد را مطالعه میکنیم میبینیم که چینین فروزه ای در او نیز بوده است و چیزهایی که بخاطر وجود قوانین از اختیار او خارج بوده را با گفتن داستانهایی (در قران و یا روایات نقل شده) این کارها را در بطن داستانهای خود میگنجاند
مثلا در پیدایش روز قیامت میبینیم که از موجودی به نام "دابه الارض" میگوید (82-83 نمل) در روایات مختلف میبینیم که محمد میگوید این موجود دارای پاهای داراز و هیکلی پشمالو و دم و بال و پر است و عجیبتر انکه میگوید فاصله بین دو گوشش 5 فرسنگ است قد او سی متر
دارای سر گاو و چشم خوک و گوش فیل و شاخ گوزن و گردن شتر مرغ و دم قوچ و پاهای شتر و صدای الاغ است و زمانی که ظهور کند به خواست الله کسی نمیتواند از چنگش بگریزد

بدیهیست که این نوع اغراق گویی ها در ادبیات روم و یونان باستان به شدت دیده میشود ولی نکته اینجاست چگونه شخصی که مدعی است از طرف خدا امده این یاوه ها را در دین خود جای میدهد؟
ایا محمد تمایلات روانی خود را نمیخواهد به شکل حیوانی غول اسا نشان دهد که بهترین فروزه های هر حیوانی را در یک موجود جمع کرده و از او ابرقدرتی میسازد که ابعاد سادیسمی افکار خود را با گفتن این تخیلات تخلیه کند؟
دکتر مسعود انصاری مینویسد انجا که محمد میگوید هیچ کس نمیتواند از دست این حیوان فرار کند عملا تمایلات گوینده به این موضوع را نشان میدهد که دوست ندارد هیچ کس از چنگش فرار کند و استعداد و توانایی رهایی از دستش را داشته باشد

"روشنفکری با شک کردن آغاز میشود"

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

روایات مفت خوری




*** روایات مفت خوری ***

- اصول كافى جلد 2 صفحه 489 روايت 5 :
حـسـن بن مياح گويد: امام صادق عليه السلام به من فرمود: اى مياح : يك درهم كه به امام برسد، از كوه احد سنگين تر است ،

- اصول كافى جلد 2 صفحه 489 روايت 6 :
امام صادق عليه السلام فرمود: يك درهم كه به امام برسد. بهتر است از دو ميليون درهمى كه در راه خير ديگر صرف شود.

- اصول كافى جلد 2 صفحه 489 روايت 7 :
ابـن بـكـيـر گـويـد: شـنـيـدم امـام صـادق عـليـه السـلام مـى فـرمـود، مـن از يك نفر از شما پـول درهـم مـى گـيـرم ، در صـورتـى كـه از هـمـه اهـل مـديـنـه متمول ترم ، فقط مقصودم اين است كه شما پاكيزه شويد.

کتاب اصول کافی، جلد 2، ص 488-489 را می توانید در سایت کتابخانه ای تاریخ اسلام ببینید :
http://www.islamicecenter.com/ketaabkhaaneh/osool_kaafi/osool_kaafi_jeld_2_097.html
(برای پیدا کردن روایاتِ مفت خوری می توانید در لینک باز شده به پایین صفحه ی مراجعه کنید)

- اصول كافى جلد 2 صفحه 502 روايت 16 :
ضريس كناسى گويد: امام صادق عليه السلام فرمود: از چه راهى مردم گرفتار زنا مى شـونـد؟ گـفـتـم : نـمـى دانـم ، قـربـانـت گـردم . فـرمـود: از راه خمس ‍ ما اهلبيت (كه نمى پـردازنـد) مـگـر شـيـعـيـان پـاكـزاده مـا كـه خـمـس بـراى آنـهـا حلال گشت تاحلال زاده به دنيا آيند.

- اصول كافى جلد 2 صفحه 504 روايت 26 :
جـماعتى از خراسان خدمت حضرت رضا عليه السلام رسيدند و در خواست كردند كه ايشان را از پـرداخـت خـمـس مـعـاف دارد، فـرمـود: ايـن چه نيرنگى است ؟! بزبان خود با ما اظهار دوستى اخلاص مى كنيد و حقى را كه خدا براى ما قرار داده و ما را براى آن و آن خمس است ، از ما دريغ مى داريد!! نمى كنيم ، نمى كنيم ، نمى كنيم ، هيچيك از شما را معاف نمى داريم .

http://www.islamicecenter.com/ketaabkhaaneh/osool_kaafi/osool_kaafi_jeld_2_098.html

(برای پیدا کردن روایات ذکر شده در باب مفت خوری، می توانید شماره ی روایت را جستجو کنید)

اساسا در مکتب شیرین شیعه معادن و دریاها و بیابانها و کلا هر آنچه قیمتی ست همه از آن امام است که الله از جیب مبارک خود بدانها بخشیده و چنانچه کسی از اموال امامان (یعنی معادن و دریاها ها و ...) استفاده کند باید سهم امام را بپردازد.
البته بعد ها آخوندهای رافضی نیز در این امر شریف مفت خوری شریک (امامان غایب) شدند!

ما حسابرسیم، شوما جساب نکنی ما حساب میکنیم:
http://www.youtube.com/watch?v=6Rslk65ZNhY

" و امـا انـفال چنين نيست ، انفال مخصوص پيغمبر صلى الله عليه وآله است و فدك مخصوص پيغمبر صلى الله عليه و آله بود، زيرا او و اميرالمؤ منين آن را فتح كردند و ديگرى با آنـهـا نـبـود، لذا اسـم فـى ء از آن بـرداشـتـه و اسـم انـفـال روى آن گـذاشته شد و همچنين است نيزارها و معادن و درياها و بيابانها كه همه به امـام اختصاص دارد. و اگر مردمى به اجازه امام در آنها كار كردند، چهار پنجم درآمد آنها از خـود ايـشـان و يك پنجمش از آن امام است و آنچه به امام تعلق دارد، حكم خمس را دارد "
در لینک زیر، ابتدای صفحه می توانید ببینید که معادن و دریاها و بیابانها همه از آن امام است:
http://www.tarikheslam.com/ketab/index.php?option=com_content&view=article&id=4144%3Aosolkafi-j2-79&catid=322%3Acat-osolkafi-j2




ارسال متن: Habil Adam

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

سکس و زندگی از دیدگاه پیامبر و امامان...!؟




سکس و زندگی از دیدگاه پیامبر و امامان...!؟

" حضرت صادق عليه السلام فرمود كه جماع مكن در اول ماه و ميان ماه و آخر ماه كه باعث اين ميشود كه فرزند سقط شود و نزديكست كه اگر فرزندى بهم رسد ديوانه باشد يا صرع داشته باشد نمى بينى كسى را كه صرع مى گيرد اكثر آنست كه يا در اول ماه يا در آخر ماه ميباشد. "

" از حضرت صادق عليه السلام پرسيدند كه اگر كسى زن خود را عريان كند و باو نظر كند چونست ؟ فرمود كه مگر لذتى از اين بهتر ميباشد و پرسيدند كه اگر بدست و انگشت با فرج زن و كنيز خود بازى كند چونست ؟ فرمود باكى نيست اما بغير اجزاى بدن خود چيزى ديگر در آنجا نكند. و پرسيدند كه آيا ميتواند درميان آب جماع بكند فرمود باكى نيست . "

" در حديث معتبر از حضرت رسول منقول است كه چون مرد وزن جماع كنند عريان نشوند مانند دو خر زيرا كه اگر چنين كنند ملائكه از ايشان دور ميشوند"

"از حضرت اميرالمؤ منين عليه السلام منقول است كه هرگاه كسى را دردى در بدن بهم رسد يا حرارت بر مزاجش غالب شود پس با زن خود جماع كند تا ساكن شود."

" يا على ايستاده با زن خود جماع مكن آن فعل خران است و اگر فرزندى بهم رسد مانند خران بر رختخواب بول ميكند. "

« بن مایه »
حلیة المتقین:
http://www.islamicecenter.com/ketaabkhaaneh/helyatolmottaqin/helyatolmottaqin_majlesi_03.html#link43
( کافیست واژه ی پرفیض "جماع" را جَستار کنید )

با سپاس از مشیرالدوله میریوزپلنگ میرچند